Tur i oturen (?)

Hatälskar mitt liv just nu. Hatar allt bajs som finns och älskar alla rådjur som finns. Ah bah, ne men blev så less när ALLA mina jävla bilder försvann från min power point presentation. Trodde jag skulle dö, ville verkligen slå någon i just det ögonblicket. Men men, tur i oturen händer ibland. Det var tydligen inte bara för mig som detta hänt och redovisningen vi skulle ha idag flyttades fram till måndag (WOHO). Ska göra om hela skiten eftersom jag inte alls var nöjd från början. Hatar datorer måste jag få bara säga........ Tycker inte heller om affären jag ska analysera. Ja, analysera en butik är astråkigt. Dessutom har jag Cervera, ganska trist och tråkig. So not Kinna style........................ :(


Kommentarer
Postat av: eila

hej hej :D like your blog!! :D håller med om att datorer är jobbiga!! :/ så lätt att det blir nått fel och så :O blä, jobbigt! men efter det här arbetet blir det inga mer datorer på ett tag iaf!!! :D skönt! :P

2010-10-01 @ 23:57:25
URL: http://eilaboholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0