21.09.2010

Livet är inte fridfullt, sa Snusmumriken förtjust.



Jag är bitter. Agnes är bitter, eller ja.. Tills jag inte fick någon korvstronganoff. Varför..? Jo för att den var SLUT. Då jävlar blir man skadeglad, sitter och flinar och har sig. Bitter dag, bitter dag.. Bättre blir det inte för att vi håller på med ett ganska redigt tråkigt projekt i hantverkstekniken. AH DÖR! Men men, ska försöka kämpa enda in i det sista. Dvs typ i 8 minuter. Inte för att jag har lyckats med så mycket med denna dag men iallafall.
Se där, nu tittar solen fram. Fint, slår vad om att den kommer försvinna lika snabbt som den kom. Fast det skulle ju vara trevligt med lite solsken ikväll. FAN VA TRÅKIGT JAG HAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0