Ain't gonna party hard like a rockstar.

HEY, WHAT'S UP WITH NEW YORK..? I LIKE LONDON ;)
Nej men jag får spasmer. HUA.
Tårtkalas idag på skolan. Tycker det är oroväckande att av de tårtor jag smakade, smakade nästintill bajs. Vart håller männskligheten på att ta vägen om de inte kan baka tårtor? Nedu, nästa år ska jag baka en herrejävlans tårta må jag säga..
Haha åh, har skrivit ut 3 stycken recept på apoteket på 1 vecka ungefär. De måste ju börja tro att det är något allvarlig fel på mig. Kom på nu också att jag faktiskt lär behöva gå dit igen innan veckan är slut. Köttfyfan..
Fryser lite om tossingarna efter dagens ridpass. Regnade lite grann. Gissa om jag blev blöt..? Mjoo, men om man bortser från att jag var dränkt från huvud till tå så gick det ganska bra. I slutet iaf, började lite segt men jag skärpte till mig tillslut. Nu ska jag nog försöka pallra mig till duschen så jag blir ren någon gång.
Att jag har skrivit så här mycket om så mycket ointressant oroar mig lite. Jag kanske borde bli professionell bloggerska? Hua ne, men Godnatt bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0